luni, 16 aprilie 2012

Blog-ul se muta, cititi aici!


Incepand de ieri blogul ps3jb.blogspot.com se va muta la o noua adresa si anume:

http://ps3jbnews.wordpress.com/


Aceasta este ultima stire postata aici. Toate stirile ce vor mai aparea, tutoriale, etc vor fi postate acolo. Site-ul este inca in constructie insa stirile vor intra fara probleme, deci il puteti vizita linistiti. Dupa o perioada accesarea acestui blog va va redirectiona automat catre site-ul de wordpress automat, cel mai probabil cand acesta va fi definitivat.

Pana atunci puteti vizita site-ul sa vedeti ce schimbari se mai fac si ce stiri mai intra despre lumea PS3-ului.

11 comentarii:

  1. Salut catanzaro...ce s-a intamplat cu celalalt blog (wordpress.com) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa se intample, Sony mi-a inchis site-u. Nu-i place sa le modam consola :) Cred ca ma apuc de blogul asta din nou

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandeam eu ca despre asta e vorba... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salutare am si eu o rugaminte mare!
    Am o consola PS3 fat 40 Gb cu seria CECHG03 Data 8C versiunea 3.70 si am vrut sa o modez cu HABBIB 4.53jb instaleaza si la sfarsit imi afiseaza Data Corupted 8002F957 ce trebuie sa fac sa o modez ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu poti moda console cu FW mai mare de 3.55.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai am vazut la cineva modata de la 3.70 la fel ca a mea la 4.53 a fost cu ea la un service in Bucuresti :((

    RăspundețiȘtergere
  7. si ca sa o modez de la 3.70 la 3.55 sa fac downgrade poti sa imi spui te rog pasii please :(( sau da-mi un link ceva torrent versiune probata care merge.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am gasit pe torrent:
    *Rogero Downgrade any CFW version to 3.55 si
    *Rebung CFW 4.41.2 3 55.4 999 downgrade multiman care este mai OK

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti strici consola, nu mai umbla cu fw alea. Ca sa faci downgrade trebuie sa desfaci consola, lipit un chip pe placa de baza, etc. Chestii de electronist, tu nu poti face.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua ! Am si eu un ps 3 super slim cech 4204c si as dorii sa o modez. Am versiunea 4.66 . Se poate moda ? Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum instalez jocuri de pe pc pe ps3 daca am jocurile in irisman va rog mult sa imi spuna cineva

    RăspundețiȘtergere